Sunday 1 October 2017

Tre Svart Kråkor Sång


3 Black Crows Lyrics.3 Svarta kråkor sitter på ett staket Se världen försegla dem genom att skratta på mänskligheten och dess föreställning Undrar varifrån man flyger. Och de cackled i glädje och duva genom luften. Som orkanens vindar och de sprider sig deras vingar som om att deklarera vidare, låt friheten ringa.3 svarta kråkor sitter i ett träd Se ner på mänskligheten Älskar hur det känns att vara så ledigt. Lämna oss långt efter. Sångskrivare NIGHT, CANDICE. Publicerad av Lyrics EMI Music Publishing. Song Diskussioner är skyddade av US patent 9401941 Andra patent som väntar. Three Crows. Here sa version där du kan leka med uttalet. Tre craws satt på ett wa, satt på ett wa, satt på ett wa Tre craws satt på ett wa På en kall och frostig morgon. Tre kråkar satt på en vägg. Satt på en vägg satt på en vägg Tre kråkor satt på en vägg På en kall och frostig morgon. Den första krammen kunde flyga iväg, Couldnae flyr iväg, Couldnae flyr på aw Den första craw kunde inte flyga vid aw På en kall och f rostiga morgonen. Den första galningen kunde inte flyga alls. Det gick inte att flyga alls. Det gick inte att flyga alls. Den första galningen kunde inte flyga alls på en kall och frostig morgon. Den andra crawen föll och bröt sin käke, Föll och bröt hans käke, Föll och bröt sin käke Den andra krammen föll och bröt käken på en kall och frostig morgon. Den andra kråken föll och bröt käken, Föll och bröt käken, Föll och bröt käken. Den andra kråken föll och bröt hans käften på en kall och frostig morgon. Den tredje krammen är hälsning till hans käke, hälsning för hans käke, hälsning för hans käke. Den tredje krammen hälsade hälsning på sin käften på en kall och frostig morgon. Den tredje kråjan ropade sin mamma, Ringa till sin mamma och kalla till sin mamma. Den tredje kråken ropade på sin mamma på en kall och frostig morgon. Den fortsatta crawen var där och där var det där, där var det där. kall och frostig morgon. Den främre kråken var inte alls alls. Var det inte alls? Var det inte alls. Den fortsatta kråken var inte här överallt På en kall och frostig morgon. Det är jag, jag känner av råren, Ken stöter på råren, Ken stöter på rånarna. Det är jag, jag känner av rånarna. På en kall och frostig morgon. Det är allt jag vet om kråkorna, känner till kråkorna, vet om kråkorna Det är allt jag vet om kråkorna På en kall och frostig morgon. Tre krafter satt på waen, satt på wa, satt på waen Tre kross satt på wa På en kall och frostig morgon. Den första craw han ringer till sin maw Han ringer för sin maw, han ringer till sin maw Den första craw han ringer för sin maw På en kall och frostig morgon. Den andra crawen föll och skinned hans käke Föll och skinnade hans käke, föll och skinnade på käken. Den andra krammen föll och skinnade på käken. På en kall och frostig morgon. Den tredje krammen hade ingen skjorta på en Had ingen skjorta vid en, hade ingen skjorta vid en Den tredje kramen hade ingen skjorta på en på en kall och frostig morgon. Den fjärde craw han visste där vid en Wisnae där vid en, den fjärde crawen han visste där på en på en kall och frostig morgon. Och det säger jag, jag känner av de rår jag känner av rånarna, jag känner mig av ryggarna. Och det är så, jag känner att jag rånar på en kall och frostig morgon. Glossary a all aboot om craw Crow ken vet att det inte var det. Om du av någon anledning inte är 100 nöjd med ditt köp, returnera det helt enkelt till oss inom 30 dagar efter mottagandet för utbyte eller full återbetalning av köpeskillingen. Box 341 Kutztown, PA 19530 Telefon 1-800-279-2678.FAX 1-208-460-8314 EMail. Copyright 1999-2012 Darach Recordings Alla rättigheter reserverade.

No comments:

Post a Comment